Po více jak deseti letech, kdy se zde žádné závody nekonaly se pořadatelé Eddacup rozhodli vyrazit na Cimbál.
Vrch zvaný Cimbál přilákal o víkendu v blízkosti Semil přes osmdesát závodníků Eddacupu, tedy nezávislých závodů do vrchu. Trať mezi Bozkovem a Cimbálem měla od letošního jara nový povrch, a tak to trochu na novém asfaltu klouzalo.
Jezdci si novou trať vyzkoušeli a divákům se v blízkosti Bozkova, známého místa místními jeskyněmi, velmi líbilo. Trať stoupala hned od startu po pravotočivé zatáčce vzhůru, místní zavzpomínali na dávné časy a hezké počasí přilákalo i jejich dostatek.
K vidění při závodech Eddacupu na Cimbál bylo ledacos. Třeba parádní Tatra 603 B5 v rukou známého okruhového jezdce Standy Hajduška, který však na okruzích s Hauglandem a Krčmářem proháněl prototyp Tatra Ecorra V8. K těm vůbec nejrychlejším vozům patřil Lukáš Suchomel s Lotusem Elise, který v absolutním pořadí převzal dva stříbrné poháry, přičemž posbíral ještě hodnotné vavříny mezi vozy s jednou poháněnou nápravou 2WD, kde bral taktéž dvě stříbra. V absolutním pořadí v sobotních dvou závodních jízdách zajel nejlépe Pavel Ulmann s BMW M3 E36 a v neděli si pro zlato absolutně dojel Lukáš Kubíček s osmičkovým Mitsubishi Lancer. Zajímavé nedělní třetí místo absolutně předvedl Jan Reiss se Škodou 130 RS z třídy E1600, když za sebou nechal i daleko silnější auta. Do desítky nejrychlejších se v sobotu prosadil Vratislav Cinkl na Škodě Octavia, Václav Dobeš se Škodou Favorit, nebo Pavel Kotek s BMW M3. V nedělních jízdách musíme zmínit Miroslava Černého se Škodou 130L, Davida Černého s Pick-upem Kawasaki, Michala Slováčka s Hondou Type, nebo Tomáše Pujmana na Mini R1000.
Historikům absolutními časy vládl Jiří Figl s Audi Sport Quattro S1E2, před Edou Paterou s VW Scirocco a Josefem Srnským jr. na Škodě 130 LR/H. Druhý den si pořadí první dva vyměnili. K vidění však kromě Tatry 603 Stanislava Hajduška byla i Ford Sierra Cosworth Petra Berana, Škoda 1000 MB Josefa Čermáka, nebo Porsche 911 RS Josefa Panožky. Ve skupině F se předvedl kouřový mág Jan Šenold se Škodou Fábia RS 4×4 nebo Luboš Čížek s Audi Quattro S2.
Dívat se bylo na co, jezdci si závod na Címbál užili a mezi diváky panovala příjemná atmosféra. Doufejme, že se příští rok seriál Eddacup na kopec zvaný Cimbál znovu vydá a uvidíme zase další zajímavé závodní náčiní.
Výsledky jednotlivých kategorií naleznete na stránkách pořadatele zde:
http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.php?m=vysledky
Tak pro letošek Cimbálu zdar!
Vláďa Rožánek
- Josef Panožka -. Porsche 911 RS -Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Jan Hlavička – Škoda Octavia RS – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Stanislav Hajdušek -Tatra 603 B5 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Tomáš Housa – Škoda Fábia MK2000 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Tomáš Košek – Mitsubishi EVO VI – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Jan Vaněk – Peugeot 106 rallye – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Stanislav Hajdušek – Tatra 603 B5 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Luboš Krameš – Škoda 1000 MB – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Petr Beran – Ford Sierra Cosw. 4×4 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Adam Králík – Seat Leon FR – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Lukáš Kubíček – Mitsubishi Lancer VIII – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Luboš Čížek – Audi Quattro S2 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Martin Homola – VW Polo Coupé – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Jiří Jelínek – Škoda Favorit – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Jan Šenold – Škoda Fábia 4×4 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Jaroslav Plíva – Škoda Felicia A1400 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Jiří Ulip – Audi Quattro E1S2 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Pavel Ulamn – BMW M3 E36 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Ivo Jonáš – Opel Kadet – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Lukáš Suchomel – Lotus Elise – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Viktor Doležal – BMW 1 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Josef Srnský jr – Škoda 130 LR/H – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Pavel Kotek – BMW M3 – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
- Karel Dvořák – Citroen C2 VTS+ – Eddacup Cimbál 2021 by VDR
V neděli jsme si poradí nevymenili. V poslední jízdě jsem Edu zdolal :) :)