Tak se fanoušci závodů automobilů do vrchu dočkali, neboť o tomto víkendu odstartovalo prvním závodem letošní mistrovství Evropy automobilů do vrchu v rakouském Rechbergu.
Podle informací potkala smůla Miroslava Adámka, kterému „umřel“ motor cca 50 metrů před cílem první tréninkové jízdy, takže jeho účinkování v tomto závodě skončilo a již odjel zpět domů.
Pro úplnost ještě uvádím celý kalendář letošní evropské vrchařské sezony.
Kalendář European Hill Climb Championship 2017
Datum | Závod – podnik | Stát |
---|---|---|
21.–23.4. | Grosser Bergpreis von Oesterreich, Rechbergrennen | AUT |
5.–7.5. | Rampa Internacional da Falperra | PRT |
12.–14.5. | Subida Internacional Al Fito | ESP |
2.–4.6. | Šternberk – Ecce Homo Šternberk 2017 | CZE |
9.–11.6. | ADAC Glasbachrennen | DEU |
30.6.–2.7. | Trento Bondone | ITA |
16.7. | Limanowa | POL |
23.7. | Dobšinský kopec 2017 | SVK |
13.8. | Mont Dore | FRA |
20.8. | Course de Cote – St. Ursanne – Les Rangiers 2017 | CHE |
3.9. | GHD Ilirska Bistrica 2017 | SVN |
17.9. | Buzetski dani 2017 | HRV |
Fotogalerie s krátkými informacemi ze sobotního Rechbergu
- #151 Jaroslav Malý (Mitsubishi Lancer EVO) po přestupu ze skupiny A ovládl sobotní trénink skupiny N.
- #31 Erich Öppinger se nevešel do šikany Osella 16
- #27 Sušan Nevěřil (Norma M20FC) byl v sobotních trénincích nejrychlejším Čechem.
- #179 Walter Marelli (ITA), Lucchini SN 88
- #25 Simone Faggioli (Norma N20FC), jako obhájce titulu, startoval s nezvyklým startovním číslem.
- #1 Christian Merli na voze Osella FA30 byl nejrychlejším mužem v tréninku.
Autor: Milan Spurný, foto: Jan Škoda