Rakouský tým Top Speed se rozhodl ve čtvrtek 2.7.2015 na brněnském okruhu otestovat svou novou formuli pro závod BOSS GP, který na podzim zavítá na Masarykův okruh.
A nešlo o ledajakou formulku, neboť se jednalo o pravou F1 z roku 2006 – Scuderia Toro Rosso STR1, který poháněl 10válcový Cosworth o zdvihovém objemu 3000 ccm. Formule dnes byla obuta do pneumatik Michelin, tedy do stejné značky, které používala v roce 2006.
V sezoně 2006 s tímto modelem STR1 startovali jezdci Vitantonio Liuzzi (ITA), Scott Speed (USA) a Švýcar Neel Jani.
Svého prvního vítězství se tým Toto Rosso dočkal až v roce 2008 při GP Itálie, když už pilotoval Sebastian Vettel a vůz poháněl motor Ferrari (2,4 l, V8).
- Rakouský jezdec Ingo Gerstl (A) týmu Top Speed, F1 Scuderia Toro Rosso STR1 z roku 2006
- Práce mechaniků rakouského týmu Top Speed na přípravě F1 Toro Rosso STR1 k testovacím jízdám.
- Startovní číslo #2 jezdce Ingo Gerstla a logo týmu Scuderia Toro Rosso.
- Pilot Ingo Gerstl asedá do formule 1 Scuderia Toro Rosso STR1 z roku 2006.
- Nahřívání pneumatik před testovací jízdou rakouského týmu Top Speed.
- Celkový pohled do boxového stání rakouského týmu Top Speed s formulí Toro Rosso STR1.
- Práce na voze Toro Rosso STR1 a je vidět celek zadní kapotáže formulového vozu.
- Detail zadní části kapotáže F1 Scuderia Toro Rosso STR1.
- Návrat zadní kapotáže na formulový vůz Scuderia Toro Rosso STR1.
- Spodní pohled do boxového stání rakouského týmu Top Speed s formulí Toro Rosso STR1 (2006).
- Poslední soustředění rakouského jezdce Ingo Gerstla ve své F1 Scuderia Toro Rosso STR1 před výjezdem z boxu.
- Detail přední části a křídla F1 Scuderia Toro Rosso STR1.
- Ingo Gerstl (A) na trati Masarykova okruhu v Brně (F1 Scuderia Toro Rosso STR1, tým Top Speed).
- Výjezd k testovací jízdě – ve voze Ingo Gerstl (A), vůz F1 Scuderia Toro Rosso STR1.
- Pohled na zadní část a zadní přítlačné křídlo F1 Scuderia Toro Rosso STR1 (rakouský tý Top Speed, jezdec Ingo Gerstl,).
- Ingo Gerstl (A) na trati Masarykova okruhu v Brně (F1 Scuderia Toro Rosso STR1, tým Top Speed).
- Pohled na 10válcový Cosworth o objemu 3000 ccm (rakouský tý Top Speed, jezdec Ingo Gerstl, F1 Scuderia Toro Rosso STR1).
- Pohled výfukové potrubí motoru Cosworth (rakouský tý Top Speed, jezdec Ingo Gerstl, F1 Scuderia Toro Rosso STR1).
- Přední křídlo F1 Scuderia Toro Rosso STR1 z roku 2006 (Ingo Gersl (A), tým Top Speed).