Souboj Kuby Kubase s Miro Konopkou, aneb BMW Z4 vs Huracan by Ondřej Laušman

Souboj Kuby Kubase s Miro Konopkou, aneb BMW Z4 vs Huracan by Ondřej Laušman

Motorsport / Okruhy

V ESET Sprint +2,0 se radoval na Hungaru Kuba Kubas

Závod ESET Sprint +2.0 se stal kořistí Jakuba Kubase. Nejprve se zdálo, že za výhrou míří jeho jmenovec Jakub Knoll, ale provoz na trati v kombinaci s olejem na dráze nakonec rozhodl o výsledku ve prospěch Kubase. Ve třídě SPRINT -3.5 si pro vítězství dojel Daniel Skalický. V ESET Sprint -2.0 se radoval Rudolf Pesović.

Do sprintu nejlépe vyrazil Miro Konopka z týmu ACR Bratislava, který své žluté lamborghini protlačil hned po startu na čelo celého pole. Ve zpětných zrcátkách se mu v úvodních kolech ukazovaly BMW Z4 GT3 Jakuba Knolla a Jakuba Kubase. Knoll, hájící barvy týmu Šenkýř Motorsport, Konopku po pár kolech předjel a vydal se vstříc vítěznému poháru. Jenže provoz na trati ho v závěrečných kolech zdržel, čehož využil Kubas z Appstores Motorsport a Knollovi se přiblížil na dostřel. Když Knoll kvůli oleji na dráze ztratil drahocenný čas, Kubas se prosmýkl do čela a s náskokem 0,735 vyhrál úvodní závod roku 2016.

Jakub Knoll - BMW Z4 GT3 - autodrom Most - Eset cup by VDR

Jakub Knoll – BMW Z4 GT3 – autodrom Most – Eset cup by VDR

„Na Jakuba (Knolla) jsem se dotáhl v závěrečných kolech díky provozu. Když mu auto lehce uklouzlo na oleji, předjížděcím manévrem v posledním kole jsem se protlačil na první místo, takže jsem nesmírně spokojený,“ radoval se Kubas z prvního letošního vítězství.

Třetí místo si udržel Miro Konopka před Jiřím Malchárkem s BMW M6 GT3 týmu Racing Trevor. První pětku uzavřel Dominik Fekete s Alpinou B6.

Ve třídě Sprint -3.5 projelo cílem na prvním místě modré BMW M3 Daniela Skalického. Po týmu Duck Racing se radoval stáj Auto Racing Team Chotín – Jan Marcinko dovezl svého Nissana 350Z na druhém místě.

Souboj Kuby Kubase s Miro Konopkou, aneb BMW Z4 vs Huracan by Eset V4 Cup

Souboj Kuby Kubase s Miro Konopkou, aneb BMW Z4 vs Huracan by Eset V4 Cup

„Na startu jsem musel auto přede mnou objet prakticky po trávě, čímž jsem ztratil čas,“ prohlásil Daniel Skalický a pokračoval: „V první zatáčce mě vytlačili na beton, kde to strašně klouže, tudíž jsem ztratil znovu. Tak jsem tahal a tahal, zatímco soupeři kvůli technice odpadávali. Jsem proto rád, že jsem potvrdil kvalitu našich aut, které dojíždějí,“ dodal Skalický.

Po ESET Sprintu +2.0 následoval závod -2.0, který se stal kořistí Rudolfa Pesoviće s BMW 320 týmu ASK EKO Lein. Za ním dojel se ztrátou pouhých čtyř desetin Jakub Wyszomirski s Hondou CR-Z. Na stupních vítězů je doplnil veterán Julo Konček s Vauxhallem Vectra STC.

Výsledky:

ESET SPRINT +2.0

  1. Jakub Kubas – Appstores Motorsport – BMW Z4 GT3
  2. Jakub Knoll – Šenkýř Motorsport – BMW Z4 GT3
  3. Miroslav Konopka – ARC Bratislava – Lamborghini Huracan GT3
  4. Jiří Malchárek – Racing Trevor – BMW M6 GT3
  5. Dominik Fekete – F&F Menedzsment Kft. – BMW Alpina B6

Vítězové dalších tříd:

ESET SPRINT -3.5 – Daniel Skalický – Duck Racing – BMW M3 GTR

ESET SPRINT GT3 – Jakub Kubas – Appstores Motorsport – BMW Z4 GT3

ESET SPRINT GTC – Lubomír Jakubík – RPD Racing – Ferrari 458 Challenge

ESET SPRINT -2.0

  1. Rudolf Pesović – ASK EKO Lein Racing Team – BMW 320 Si S2000
  2. Jakub Wyszomirski – Honda Wyszomirski – Honda CR-Z
  3. Julo Konček – Juko&Company Racing Scuderia – Vauxhall Vectra STC
    4. Ondrej Szilagyi – Peter Szilagyu – Alfa Romeo 147
  4. Ivan Lexa – KartONEArena – Lotus

zdroj a foto : Eset V4 Cup

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

− 9 = 1

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.