Závod ESET Sprint +2.0 se stal kořistí Jakuba Kubase. Nejprve se zdálo, že za výhrou míří jeho jmenovec Jakub Knoll, ale provoz na trati v kombinaci s olejem na dráze nakonec rozhodl o výsledku ve prospěch Kubase. Ve třídě SPRINT -3.5 si pro vítězství dojel Daniel Skalický. V ESET Sprint -2.0 se radoval Rudolf Pesović.
Do sprintu nejlépe vyrazil Miro Konopka z týmu ACR Bratislava, který své žluté lamborghini protlačil hned po startu na čelo celého pole. Ve zpětných zrcátkách se mu v úvodních kolech ukazovaly BMW Z4 GT3 Jakuba Knolla a Jakuba Kubase. Knoll, hájící barvy týmu Šenkýř Motorsport, Konopku po pár kolech předjel a vydal se vstříc vítěznému poháru. Jenže provoz na trati ho v závěrečných kolech zdržel, čehož využil Kubas z Appstores Motorsport a Knollovi se přiblížil na dostřel. Když Knoll kvůli oleji na dráze ztratil drahocenný čas, Kubas se prosmýkl do čela a s náskokem 0,735 vyhrál úvodní závod roku 2016.

Jakub Knoll – BMW Z4 GT3 – autodrom Most – Eset cup by VDR
„Na Jakuba (Knolla) jsem se dotáhl v závěrečných kolech díky provozu. Když mu auto lehce uklouzlo na oleji, předjížděcím manévrem v posledním kole jsem se protlačil na první místo, takže jsem nesmírně spokojený,“ radoval se Kubas z prvního letošního vítězství.
Třetí místo si udržel Miro Konopka před Jiřím Malchárkem s BMW M6 GT3 týmu Racing Trevor. První pětku uzavřel Dominik Fekete s Alpinou B6.
Ve třídě Sprint -3.5 projelo cílem na prvním místě modré BMW M3 Daniela Skalického. Po týmu Duck Racing se radoval stáj Auto Racing Team Chotín – Jan Marcinko dovezl svého Nissana 350Z na druhém místě.

Souboj Kuby Kubase s Miro Konopkou, aneb BMW Z4 vs Huracan by Eset V4 Cup
„Na startu jsem musel auto přede mnou objet prakticky po trávě, čímž jsem ztratil čas,“ prohlásil Daniel Skalický a pokračoval: „V první zatáčce mě vytlačili na beton, kde to strašně klouže, tudíž jsem ztratil znovu. Tak jsem tahal a tahal, zatímco soupeři kvůli technice odpadávali. Jsem proto rád, že jsem potvrdil kvalitu našich aut, které dojíždějí,“ dodal Skalický.
Po ESET Sprintu +2.0 následoval závod -2.0, který se stal kořistí Rudolfa Pesoviće s BMW 320 týmu ASK EKO Lein. Za ním dojel se ztrátou pouhých čtyř desetin Jakub Wyszomirski s Hondou CR-Z. Na stupních vítězů je doplnil veterán Julo Konček s Vauxhallem Vectra STC.
Výsledky:
ESET SPRINT +2.0
- Jakub Kubas – Appstores Motorsport – BMW Z4 GT3
- Jakub Knoll – Šenkýř Motorsport – BMW Z4 GT3
- Miroslav Konopka – ARC Bratislava – Lamborghini Huracan GT3
- Jiří Malchárek – Racing Trevor – BMW M6 GT3
- Dominik Fekete – F&F Menedzsment Kft. – BMW Alpina B6
Vítězové dalších tříd:
ESET SPRINT -3.5 – Daniel Skalický – Duck Racing – BMW M3 GTR
ESET SPRINT GT3 – Jakub Kubas – Appstores Motorsport – BMW Z4 GT3
ESET SPRINT GTC – Lubomír Jakubík – RPD Racing – Ferrari 458 Challenge
ESET SPRINT -2.0
- Rudolf Pesović – ASK EKO Lein Racing Team – BMW 320 Si S2000
- Jakub Wyszomirski – Honda Wyszomirski – Honda CR-Z
- Julo Konček – Juko&Company Racing Scuderia – Vauxhall Vectra STC
4. Ondrej Szilagyi – Peter Szilagyu – Alfa Romeo 147 - Ivan Lexa – KartONEArena – Lotus
zdroj a foto : Eset V4 Cup