#1 Porsche 919 Hybrid (Porsche Team / DE), Timo Bernhard (DE) / Mark Webber (AUS) / Brendon Hartley (NZL) – WEC 6H Spa-Francorchamps Belgie (foto AdrenalMedia.com)

#1 Porsche 919 Hybrid (Porsche Team / DE), Timo Bernhard (DE) / Mark Webber (AUS) / Brendon Hartley (NZL) – WEC 6H Spa-Francorchamps Belgie (foto AdrenalMedia.com)

Motorsport / Okruhy

WEC: 6H Spa-Francorchamps – předkvalifikační ohlédnutí, Highlights

Info z volného tréninku 1 (FP1)

  • Úřadující mistrovské #1 Porsche 919 Hybrid zajelo špičkové časy, když Brendon Hartley ustavil nejlepší čas na 1:58,012. Druhé Porsche pilotované Marcem Liebem zaostalo o 0,565 sekundy na druhém místě.
  • Třetí místo pro Toyota Gazoo Racing tým, #6 Toyota TS050 Hybrid řízená Mike Conwayem dokázala zajet čas 1:59,429.
  • Porsche #2 dostalo černou a oranžovou vlajku za porušení technických předpisů, nedostatek údajů z telemetrie.
  • Audi si vyjelo P4 a P6 s nastavením aerodynamické specifikace na nízký přítlak. Pozice vybojovali Fässler a Duval.
  • Rebellion Racing vévodí LPM1 ne-hybrid časem 2:04,157, což je P7 a P8.
  • Pipo Derani ustanovuje nejrychlejší kolo 2:08,974 ve třídě LMP2 pro #31 Ligier JS P2 Nissan (Extreme Speed ​​Motorsports).
  • G-Drive ORECA-Nissan #36 Alpine A460 – Nissan je třetí v LMP2. První tři v LMP2 v rozpětí pouhých 0,135 sekundy.
  • Aston Martin Racing tým ovládl třídu LMGTE Pro, vůz #97 Aston Martin Vantage V8 pilotovaný Fernando Reesem porazil obě Ferrari z týmu AF Corse.
  • Sesterský #98 Aston Martin ovládl kategorii LMGTE Am před #50 Chevroletem Corvette C7-Z06 týmu Lambre Competition.
#6 Toyota TS050 - Hybrid (TOYOTA GAZOO RACING / JPN), Stéphane Sarrazin (FRA) / Mike Conway (GBR) / Kamui Kobayashi (JPN) – WEC 6H Spa-Francorchamps Belgie

#6 Toyota TS050 – Hybrid (TOYOTA GAZOO RACING / JPN), Stéphane Sarrazin (FRA) / Mike Conway (GBR) / Kamui Kobayashi (JPN) – WEC 6H Spa-Francorchamps Belgie (foto AdrenalMedia.com)

Info z volného tréninku 2 (FP2)

  • Nová Toyota TS050 Hybrid ukořistila P1 a P2 v druhém volném tréninku. První pozici vyjel Stéphane Sarrazin časem 1:58.711 pro vůz #6 a pro druhou Toyoto #5 zajel Kazuki Nakadžima kolo za 1:58,556.
  • Porsche má P3 a P4, když úřadující mistrovské Porsche #1 je opět ychlejší než vůz #2.
  • Audi má problémy a začíná na sedmém místě, ale nakonec z toho je P5 pro vůz #7. Druhý vůz Audi R18 #8 se pro technické problémy vůbec neúčastní druhého volného tréninku.
  • Nick Heidfeld dovedl privátní LMP1 #12 Rebellion R-One AER časem 2:04,850 na P6, ale je nejrychlejší z ne-hybridních LMP1.
  • Richard Bradley zůstává nejrychlejší s #45 Oreca 05 – Nissan ve třídě LMP2, čas na kolo 2:07,865.
  • Tým G-Drive Racing je druhý v LMP2, druhý je vůz #38 Gibson 015S – Nissan a třetí o pouhých 0,001 sekundy je #36 Alpine A460 – Nissan týmu Signatech Alpine.
  • Ferrari týmu AF Corse ovládlo tentokráte třídu LMGTE Pro, Calado zajel nejlepší čas 2:18,494.
  • Aston Martin Racing je druhý s vozem #97 a třetí místo je opět pro #71 Ferrari týmu AF Corse.
  • Ferrari #83 týmu AF Corse bere vítězství ve třídě LMGTE Am před #86 Porsche 911 RSR týmu Gulf Racing.

Zdroj: fiawec.com, foto AdrenalMedia.com

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

61 − 57 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.