Info z volného tréninku 1 (FP1)
- Úřadující mistrovské #1 Porsche 919 Hybrid zajelo špičkové časy, když Brendon Hartley ustavil nejlepší čas na 1:58,012. Druhé Porsche pilotované Marcem Liebem zaostalo o 0,565 sekundy na druhém místě.
- Třetí místo pro Toyota Gazoo Racing tým, #6 Toyota TS050 Hybrid řízená Mike Conwayem dokázala zajet čas 1:59,429.
- Porsche #2 dostalo černou a oranžovou vlajku za porušení technických předpisů, nedostatek údajů z telemetrie.
- Audi si vyjelo P4 a P6 s nastavením aerodynamické specifikace na nízký přítlak. Pozice vybojovali Fässler a Duval.
- Rebellion Racing vévodí LPM1 ne-hybrid časem 2:04,157, což je P7 a P8.
- Pipo Derani ustanovuje nejrychlejší kolo 2:08,974 ve třídě LMP2 pro #31 Ligier JS P2 Nissan (Extreme Speed Motorsports).
- G-Drive ORECA-Nissan #36 Alpine A460 – Nissan je třetí v LMP2. První tři v LMP2 v rozpětí pouhých 0,135 sekundy.
- Aston Martin Racing tým ovládl třídu LMGTE Pro, vůz #97 Aston Martin Vantage V8 pilotovaný Fernando Reesem porazil obě Ferrari z týmu AF Corse.
- Sesterský #98 Aston Martin ovládl kategorii LMGTE Am před #50 Chevroletem Corvette C7-Z06 týmu Lambre Competition.

#6 Toyota TS050 – Hybrid (TOYOTA GAZOO RACING / JPN), Stéphane Sarrazin (FRA) / Mike Conway (GBR) / Kamui Kobayashi (JPN) – WEC 6H Spa-Francorchamps Belgie (foto AdrenalMedia.com)
Info z volného tréninku 2 (FP2)
- Nová Toyota TS050 Hybrid ukořistila P1 a P2 v druhém volném tréninku. První pozici vyjel Stéphane Sarrazin časem 1:58.711 pro vůz #6 a pro druhou Toyoto #5 zajel Kazuki Nakadžima kolo za 1:58,556.
- Porsche má P3 a P4, když úřadující mistrovské Porsche #1 je opět ychlejší než vůz #2.
- Audi má problémy a začíná na sedmém místě, ale nakonec z toho je P5 pro vůz #7. Druhý vůz Audi R18 #8 se pro technické problémy vůbec neúčastní druhého volného tréninku.
- Nick Heidfeld dovedl privátní LMP1 #12 Rebellion R-One AER časem 2:04,850 na P6, ale je nejrychlejší z ne-hybridních LMP1.
- Richard Bradley zůstává nejrychlejší s #45 Oreca 05 – Nissan ve třídě LMP2, čas na kolo 2:07,865.
- Tým G-Drive Racing je druhý v LMP2, druhý je vůz #38 Gibson 015S – Nissan a třetí o pouhých 0,001 sekundy je #36 Alpine A460 – Nissan týmu Signatech Alpine.
- Ferrari týmu AF Corse ovládlo tentokráte třídu LMGTE Pro, Calado zajel nejlepší čas 2:18,494.
- Aston Martin Racing je druhý s vozem #97 a třetí místo je opět pro #71 Ferrari týmu AF Corse.
- Ferrari #83 týmu AF Corse bere vítězství ve třídě LMGTE Am před #86 Porsche 911 RSR týmu Gulf Racing.
Zdroj: fiawec.com, foto AdrenalMedia.com