Bratrušov – neděle 23.8.2015
Stejně jako v sobotním závodě, tak také v nedělním klání vrchařů v Bratrušovských serpentinách, bylo obsazení stupňů vítězů v absolutním pořadí stejné – stupně opanovali jezdci Liqui Moly Racing Teamu:
1. Komárek David (E2-SC-3000, Norma M20FC EVO)
2. Špalek Jiří, (E2-SC-3000, Norma M20F)
3. Rybníček Marek, (E2-SH+2000, Mitsubishi LANCER EVO 600+)
Nedělní závody měly díky tréninkovým dvou haváriím narušený časový harmonogram a vše nakonec vyvrcholilo zrušením druhé závodní jízdy. Důvodem byla zaolejované trať po poruše na motoru z jednoho ze startujících. Pořadatelský tým se snažil trať „uschopnit“ pro závodní použití, ale to se nakonec nepodařilo na 100 %, takže rozhodnutí zrušit druhou závodní jízdu bylo defacto jediným řešením.
- IV. Bratrušovské serpentiny – Memoriál Karla Orla, MČR a MREC, 2015
- PLEVA Martin, (#250, AMK Vrbno pod Pradědem, E1-1400, Škoda 120 S 1400)
- GRÜNER František, (#170, Grüner Motorsport, E1+2000/2WD, BMW 327is e30)
- Havárie a nutná oprava svodidel – SUBERT Drahoslav, (#3, Ready for Race, S1+2000/4WD, Mitsubishi Lancer Evo 9)
- Zničený vůz – SUBERT Drahoslav, (#3, Ready for Race, S1+2000/4WD, Mitsubishi Lancer Evo 9)
- Spulujezdkyně po havárii
- Hasiči opravují svodidla – IV. Bratrušovské serpentiny – Memoriál Karla Orla, MČR a MREC, 2015
- KOLBÁBEK Radek, (#7, LRT – Profi Performance, E1+2000/4WD, Sierra 4000)
- KLIMEŠ Lukáš, (#10, AutoVELVET Team, E1+2000/4WD, Škoda Fabia TDi 4×4)
- HRUBÝ Milan, (#220, Scuderia Motorsport, E1-1600, Škoda Fabia FR16)
- VYMĚTAL Lubomír, (#459, LAMINOL, HA1-1300, Škoda 130 RS)
- OSLADIL Jan, (#25, Autosport Osladil, E2/C-2000, Spider Opel PRC)
- BORYCKI Damian (PL), (#18, Euromal Racing Team, E2/C-1600, Radical SR3)
- Havárie – STEHLÍK Karel, (#99, KV Motorsport, E2-SH+2000, Mitsubishi Eclipse EVO)
- Havárie – STEHLÍK Karel, (#99, KV Motorsport, E2-SH+2000, Mitsubishi Eclipse EVO)
- Havárie – STEHLÍK Karel, (#99, KV Motorsport, E2-SH+2000, Mitsubishi Eclipse EVO)
- BENEŠ Oskar, (#80, Empreza racing klub, E1+2000, Ford Fiesta)
- KLÍCHA Ivan, (#420, Ivan Klícha, HA1+2000, Volvo PV 544 Sport)
- SCHWAN Roman, (#81, Roman Schwan, E2-SH-2000, Renault Megane Coupe)
- KŘIVKA Tomáš, (#314, Křivka Motorsport, S1-1600, Renault Clio Sport)
- SAJLER Filip, (#37, Liqui Moly Racing Team, N+2000, Mitsubishi Lancer EVO X)
- DOBEŠ Václav, (#127, V.D.Racing, E1-1400, Škoda Favorit)
- ŠPALEK Jiří, (#9, LIqui Moly Racing Team, E2-SC-3000, Norma M20F) – IV. Bratrušovské serpentiny – Memoriál Karla Orla, MČR a MREC, 2015
- CHUDOBA Zdeněk, (#30, Štěpánov, E2/C-1600, Demon Car 1000) – IV. Bratrušovské serpentiny – Memoriál Karla Orla, MČR a MREC, 2015
- WUDY Lukáš, (#39, Sušice, E2/C-1600, Rsk Kart Honda) – IV. Bratrušovské serpentiny – Memoriál Karla Orla, MČR a MREC, 2015
- MIKEŠ Jaroslav, (#424, JM Motorsport, HA1-2000, Škoda 130 RS) – IV. Bratrušovské serpentiny – Memoriál Karla Orla, MČR a MREC, 2015
- KOMÁREK David, (#2, Liqui Moly Racing Team, E2-SC-3000, Norma M20FC EVO) – IV. Bratrušovské serpentiny – Memoriál Karla Orla, MČR a MREC, 2015
- TOMEČEK Lukáš, (#282, AMK Ecce Homo Šternberk, E1-1600, VW Golf I)
- MLEJNEK Aleš, (#5, KV motorsport, E2/C-1600, Gloria C8F)
- ZMEŠKAL Miloš, (#253, Miloš Zmeškal, HA-K5-E9, Ralt 032)
- Poháry pro vítěze – IV. Bratrušovské serpentiny – Memoriál Karla Orla, MČR a MREC, 2015
- „Osamocená“ helma – MLEJNEK Aleš, (#5, KV motorsport, E2/C-1600, Gloria C8F)
Foto: Milan Spurný, Tuul Spurná